22.00 грн. У навчальному посібнику висвітлено погляди автора на зміст і сутність маркетинго вої діяльності підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, перероб ленням та реалізаці...Подробнее |
25.00 грн. Підручник підготовлений відповідно до навчальної програми курсу “Маркетинг у банках” для студентів, опановуючих магістерську підготовку, та практичних працівників банківс...Подробнее |
|
100.00 грн. Підручник містить сучасні методи дослідження та прогнозування кон’юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Сприяє ефективному вивченню сутності, цілей...Подробнее |
12.00 грн. Дисципліна “Виробничий маркетинг” вивчає особливості організації маркетингової діяльності виробничих підрозділів підприємства, розвиток їх маркетингової орієнтації та стр...Подробнее |
|
90.00 грн. У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інт...Подробнее |
24.00 грн. У підручнику викладено сукупність положень, що розкривають сутність маркетинго вої діяльності в промисловості, та основних проблем, які доводиться вирішувати працівникам відповідних...Подробнее |
|
26.00 грн. Навчальний посібник складено відповідно до програми дисципліни «Маркетинг». Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу – філософії й інструментарію підприє...Подробнее |
20.00 грн. В навчальному посібнику озглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. По дано рекомендації з проведення маркетингового дослідження, формування конку рентоспроможного товарног...Подробнее |
|
28.00 грн. Навчальний посібник дозволяє читачам опанувати основи соціально-етичного маркетингу, зрозуміти його функції та інструментарій впливу на споживачів, виробити ефективні стратегії поз...Подробнее |
54.00 грн. У посібнику викладені основні питання курсу „Основи маркетингу”. Розглянуті проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Приведені різ-номанітні п...Подробнее |
|